Supervisor ArenA catering

Wij zijn op zoek naar een
supervisor arena catering

(flexibel inzetbaar)


De ArenA is elke dag bezig haar gasten de ultieme beleving en de beste service te bieden. Naast de cateraars die onze dagelijkse catering verzorgen heeft de ArenA tijdens de grote evenementen ook 3 eigen bars. Deze zijn met name gericht op het verkopen van dranken. Als supervisor ArenA Catering ben je verantwoordelijk voor het aansturen van de horecamedewerkers die werkzaam zijn bij deze bars tijdens de evenementen. Je maakt de vertaalslag van proces naar uitvoering.  


Doel van de functie

• Zorgen voor een efficiënte catering-operatie van hoogwaardige kwaliteit tijdens de evenementen.
• Een positieve bijdrage leveren aan de optimale bezoekersbeleving tijdens evenementen in het hoofdgebouw van de Amsterdam ArenA.
• Aan een hard werkend, proactief team bouwen dat plezier en energie uitstraalt.


Taken en verantwoordelijkheden

• Het ontvangen van de medewerkers en verzorgen van een duidelijke briefing.
• Coördinatie van de opbouw van 3 bars in het hoofdgebouw van de ArenA.
• Het continue coachen en motiveren van het team en bijsturen van de operatie wanneer noodzakelijk.
• Toezien op continuïteit in het serviceniveau richting de gasten, productpresentatie en de kwaliteit van de horecabeleving.
• Evalueren met medewerkers en de Coördinator van ArenA Catering.
• Checkt de oplevering van de bars (schoon en aangevuld) en stelt stocklijsten op.  
• Verantwoordelijk voor de tijdsregistratie en planning van pauzes.
• Meedenken in het optimaliseren van het proces.


Wij zoeken

Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal. Je hebt leidinggevende ervaring in de Hospitality Branche en uitgebreide werkervaring in de horeca opgedaan. Bij voorkeur heb je ervaring met een zakelijke doelgroep. Je bent gemiddeld 3 dagen per maand beschikbaar. Werkzaamheden zullen met name gedurende de avond en in het weekend plaatsvinden.  

Wij bieden

• Dynamische werkomgeving.  
• Flexibele werktijden
(2 tot 5 evenementen per maand; gemiddelde dienst duurt zo’n 6 uur)  
• Ervaring op doen bij een internationaal bekende werkgever.  
• Een referentiecheck maakt onderdeel uit van de procedure. 

Kortom: een afwisselende, vaste bijbaan waarmee jij kan bijdragen aan het succes van de grootste en mooiste evenementen van Nederland.  


Interesse?

Stuur dan je sollicitatie met CV via e-mail naar solliciteren@amsterdamarena.nl ter attentie van
Anouk ten Brummelhuis (Coördinator Payment & Catering).


Vragen?

Mocht je naar aanleiding van deze advertentie nog vragen hebben, dan kun je contact opnemen met Anouk ten Brummelhuis, telefoonnummer 020-311 1754.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.