coördinator quality & hospitality (40 uur)

Wij zijn op zoek naar een

COÖRDINATOR QUALITY & HOSPITALITY

Nieuwe tijden vragen om een frisse kijk, verbeterinitiatieven en vooruitgangskracht; ‘Het effectief gebruiken van de informatie om morgen sterker te zijn dan vandaag’. De Amsterdam ArenA wil het toonbeeld zijn voor de (inter)nationale stadion/evenementenwereld en brancheorganisaties. Hiervoor is het zogenaamde ’‘Transitieplan 2020’ van kracht, waarbij de pijlen zijn gericht op een grootschalige verbouwing van het stadion en het EK-voetbal in 2020. Het plan omlijst verder de bewerkstelliging van een unieke bezoekersbeleving, een veilige customer journey, effectief kostenbeheer, vernieuwen door samenwerken en ArenA als leerlocatie.

Het Facilitair Bedrijf is daarbij verantwoordelijk voor de realisatie van ‘state of the art’ stadionfaciliteiten en professionele facilitaire ondersteuning ten gunste van een unieke bezoekersbeleving, veiligheid en klanttevredenheid. Het taakprogramma binnen divisie Huisvestingszaken zal primair in het teken staan van het realiseren van een excellent hospitality programma, een data gedreven service operatie en de moderne en slimme inrichting van de stadionfaciliteiten.


Doel van de functie

De realisatie van een uniek, representatief en slim opererend Facilitair Service Team, op basis van een Excellent Hospitality concept, gedigitaliseerde kernprocessen, en prestatie-sturing. Je rapporteert daarbij rechtstreeks aan de Manager Huisvestingszaken.

Taken en verantwoordelijkheden

• Je kerntaak is het operationeel sturen, inspireren en door ontwikkelen van de Facilitaire Service Organisatie gedurende dag- en eventsituatie. Daarbij is het van belang dat er continue representatieve, eenduidige en slimme opvolging wordt geboden aan de stadion- en veiligheidsprocedures.

•Jij besteed aandacht aan het continue optimaliseren van de ‘kennis en kunde’ van onze collega’s, met ruimte voor vernieuwingen en kennisverbreding.

•Binnen de afdeling zullen processen zorgvuldig worden gedigitaliseerd. Jij grijpt direct je kans om de afdeling daarbij ‘slimmer’ en resultaatgericht te laten opereren.

•Daarbij zorg je dat essentiële gegevens en richtlijnen zorgvuldig worden vastgelegd in het zogenaamde ‘quality standards manual’ en houd je belanghebbenden op de hoogte middels de aanlevering van accurate rapportages.

•In samenwerking met de Manager Huisvestingszaken creëer en implementeer je met een dosis flair en precisie het excellent hospitality programma. Belangrijk uitgangspunt daarbij is het overtreffen van verwachtingen van onze bezoekers en bewoners en de borging ervan. Je vindt het vanzelfsprekend hierin het rolmodel te zijn.

•Je zorgt voor planmatige kwaliteitsverbeteringen ten aanzien van kennisverbreding, coaching en ‘empowering ’ van (nieuwe) servicemedewerkers en het verrichten van kwaliteitsmetingen.

•Je fungeert als project coordinator tijdens de uitrol van het educatietraject ‘House of Hospitality’, waarbij de ArenA als leerlocatie zal opereren.

•Tijdens grootschalige evenementen en in samenwerking met collega coördinatoren, ben je inzetbaar als ‘duty manager’ en daarbij verantwoordelijk voor de performance van de facilitaire dienstverleners en operationele issues die zich tijdens het evenement voordoen.


Wij zoeken

•Je bent proactief, nauwkeurig, daadkrachtig, nieuwsgierig en vastberaden.
•Problemen weet je snel in oplossingen te vertalen.
•Als teamplayer beschik je over een natuurlijke drive en charisma om collega’s te benaderen, te leren kennen, uit te dagen en optimaal te laten presteren.
•In het kader van unieke bezoekersbeleving verlies je geen detail uit het oog.
•Werkplezier en flexibiliteit zit in je genen.
•Je beschikt over HBO werk/denk niveau, de richting Facilitair en/of Hotel Management heeft onze voorkeur.
•Je hebt minimaal 3 jaar leidinggevende werkervaring binnen een Facilitaire en/of Hotel omgeving.
•Verder ben je bekend met facilitaire werkprocessen en het projectmatig werken
•De functie is voor 40 uur verdeeld over 7 werkdagen met onregelmatige werktijden.
•32 uur is ook mogelijk mits competenties en flexibiliteit op elkaar afgestemd zijn.
•Kwaliteit, Innovatie & duurzaamheid zijn belangrijke focuspunten voor de gehele ArenA. 

Wij bieden

Een afwisselende baan in een dynamische organisatie met een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Innovatie/duurzaamheid zijn belangrijke focuspunten voor de gehele ArenA.


Interesse?

Stuur dan je sollicitatie met CV via e-mail naar solliciteren@amsterdamarena.nl ter attentie van Sandra van Kooten (Personeelsmanager).


Vragen?

Mocht je naar aanleiding van deze advertentie nog vragen hebben, dan kun je contact opnemen met Chantal Nienhuis (Manager Huisvestingzaken) 020-311 1368.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.