Coördinator flex personeel (6 maanden, 24 uur)

Wij zijn op zoek naar een coördinator flex personeel
 (6 maanden, 24 uur)

Als coördinator flex personeel richt je je op de inzet van veiligheidspersoneel welke zijn ondergebracht in Stichting Stewarding Triple A. Dit betreft stewards, beveiligers, medicals en hostessen. Zowel Ajax als ArenA zijn 50% vertegenwoordigd in Triple A waardoor je schakelt met beide partijen. Je bent dan ook de intermediair tussen de afdeling Crowd Services van de ArenA, de afdeling Veiligheidszaken van Ajax en de uitzendorganisaties.



Doel van de functie

“Op de winkel passen”. Tijdens het bevallingsverlof van de vaste medewerker zorg jij voor de vloeiende doorloop van de operationele taken en verantwoordelijkheden voor de Stichting Stewarding Triple A en het flexibele personeel dat werkt tijdens de evenementen in de Amsterdam ArenA.

kernTaken en verantwoordelijkheden

• Je onderhoudt contact met de uitzendorganisaties en andere externe organisaties.
• Je draagt de verantwoordelijkheid voor het maken van de verschillende overeenkomsten voor de medewerkers van Triple A.
• Je plant de opleidingen en bereidt ze voor.
• Je houdt zicht op de financiële zaken, waaronder het controleren en accorderen van facturen.
• Je bent de voorzitter van het wekelijkse stewardoverleg.
• Je organiseert het jaarlijkse steward voetbaltoernooi.
• Je maakt deel uit van diverse projecten.


Gedragskenmerken en competenties

Resultaatgericht                     
Communicatief vaardig           
Opbouwen/onderhouden van relaties
Onafhankelijk      
Proactief/Initiëren                       
Overtuigingskracht     


wij vragen

• Opleidingsniveau: HBO werk- en denkniveau
• Ervaring: minimaal 2 jaar relevante werkervaring
• Kennis: kennis van Human Resource Management, kennis van de uitzendbranche, Kennis van de beveiligingsbranche, kennis van opleiden en trainen
• Talenkennis: mondelinge en schriftelijke beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
• Overige: Onregelmatige werktijden behoren tot de functie                                   
Antecedentenonderzoek maakt deel uit van de selectieprocedure

Duurzaamheid en duurzaam werken hebben wij hoog in het vaandel staan daarom verwachten wij dat al onze medewerkers handelen/werken vanuit die gedachte.


Wij bieden

Een tijdelijke functie van 24 uur per week voor de periode van 1 maart 2018 tot 1 september 2018.


Interesse?

Stuur dan je sollicitatie met CV via e-mail naar solliciteren@amsterdamarena.nl ter attentie van Sandra van Kooten.

Vragen?

Mocht je naar aanleiding van deze advertentie nog vragen hebben, dan kun je contact opnemen met
Nora Bijen (Coördinator Triple A) telefoonnummer 020-311 1362.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.